.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسی مشکلات شهرک صنعتی ساری

فرماندار مرکز استان مازندران از تشکیل کارگروه بررسی مشکلات و رفع موانع شهرک صنعتی ساری خبر داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سید عباس حسینی‌نژاد پیش از ظهر امروز در بازدید از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی ساری، اظهار داشت: کلنگ این شهرک بیش از 20 سال است که زده شده، اما در این مدت زیرساخت‌ها هنوز مهیا نشده است.
حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه اغلب سرمایه‌گذاران، سرمایه‌گذاری اولیه را انجام داده و سپس محل را رها کرده‌اند، بیان داشت: حدود 50 درصد از واحدهای این شهرک صنعتی به صورت راکد است.
وی با بیان اینکه درصدد هستیم موانع و چالش‌های شهرک صنعتی ساری را شناسایی کنیم، خاطرنشان کرد: به همین منظور کارگروه بررسی مشکلات شهرک صنعتی ساری تشکیل می‌شود تا برای بعضی از چالش‌های موجود، تدبیری بیندیشیم.
این مسئول با اشاره به اینکه برخی مسائل بهداشتی در این حوزه به توسعه کشاورزی منطقه لطمه وارد می‌کند، ادامه داد: مساله عمده در شهرک صنعتی ساری، موضوع تصفیه خانه است.
حسینی‌نژاد یادآور شد: هدف از تشکیل این کارگروه و بررسی مشکلات این است که در آینده دچار چالش‌های بیشتری نشویم.
فرماندار مرکز استان مازندران با بیان اینکه چالش‌ها و موانع توسعه شهرک صنعتی باید برداشته شود، متذکر شد: رونق شهرک صنعتی باعث ایجاد و توسعه اشتغال برای جوانان خواهد بود.
وی در پایان اذعان داشت: باید بتوانیم سرمایه‌گذاران را تشویق کنیم تا سرمایه‌گذاری خود را در این شهرک تکمیل کرده و نسبت به راه‌اندازی و فعالیت واحد اقدام کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.258 seconds.